tiden rinner från mig

Kategori: Vardag

Ibland känns det lite som om jag inte hinner med mitt egna liv, ja det kan väl verka låta konsigt men lite så känns de. Man hinner som aldrig typ stanna av och andas, är det inte det ena är det de andra. Som typ ikväll, har ingen träning och borde kunna ha en lugn kväll med typ film eller nått... men då är det så klart en massa skolarbeten att göra som man inte hinner med annan tid. Som en vanlig måndag, kliver upp före 6, går till bussn är i stan vid 8 och börjar skoldagen halv 9. i stort sett lektion efter lektion fram till 4 då vi slutar, halvskyndar till bussen, hinner hem, byta om och äta innan man 40min efter man kom hem befinner sig på jumpin för gym, direkt vidare till sporthallen för bollträning och hemma är man vid 9 tiden, duscha och försöka hinna plugga lite innan man åker bumms i säng, så ni får ursäkta min kassa updatering under veckorna. Har fullt upp med livet
 
Ja vad står på schemat ikväll då?
Instuderingsfrågor på Arbetsmiljö och säkert
Hinna göra klart arbetet/informationen på psykologi så jag kan börja med hemskrivningen...
Önska mig lycka till! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: