Read all about it

Kategori: Vardag

Känns som en uppdatering sitter bra nu. Trotts att de inte gått en vecka på året har det hunnit hända en hel del och vet ni vad? Minns start på 2013 har varit riktigt awesome! Jag har bland annat numer körkort vilket känns (ursäkta svordommen) förjävla bra! :D
Så tack vare just de tog jag och v70in en sväng till skeå, pizza med två grabbar, jvm och lite saik hos peter och resten avkvällen var inte sämre, hem tog jag mig också. Och därefter gick strömmen, kolsvart och kallt. Imorse hade vi träning och de kändes märkligt att komma ut ur sporthallen när de fortfarande var ljust ute, mycket märkligt. Har lugge framför tvn och sett skidor resten av dagen typ. Tror jag ska se en film och bara mysa ikväll, sista dagen imorn innan verkligheten är tillbaka. Kommer bli ett par effektiva veckor, allsvenskan drar igång, nationella prov och skola i allmänhet. men, de är bara en termin kvar. Sen tar jag studenten, känns skönt men samtidigt lite kluven, vad ska jag göra sen med mitt liv?
 
 
“Make a wish, place it in your heart.  Anything you want, everything you want.  Do you have it?  Good.  Now believe it can come true.  You never know where the next miracle is going to come from, the next smile, the next wish come true.  But if you believe it’s right around the corner, and you open your mind to the possibility of it, the certainty of it, you might just get the thing you’re wishing for.  The world is full of magic; you just have to believe in it.  So make your wish.  Do you have it?  Good.  Now believe in it.  With all your heart.”
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: