Fredagsmys!

Kategori: Vardag

denna helg har verligen börjat bra! :)
Började 10 imorse och slutade 12:50 idag, så efter de satt jag och Carre med lite projekt arbete och hade även möte. Efter det drog jag på Jysk och hämta nå möbler. Kände för att vara lite finurlig och kul också. Försökte på ett diskret sätt ta reda på om samuel var hemma, ringde och prata. Om att jag var hemma hade tråkigt och snart skulle hämta syrrorna när jag egentligen stod på en parkering bara ett kvarter bort från honom. Sa att jag var tvungen att lägga på för att jag skulle hämta syrrorna. Vilket inte riktigt var heela sanningen. Istället körde jag till honom ställde bilen så han inte skulle se den och sedan plingade på. Där möttes jag av en i stort sett stum och handelsförlamad samuel innan ett stort leende kom fram ;)
 
Så efter lite umgäng med honom körde jag hem. Åt hamburgare till middag och nu är kladdkakan gräddad och jag myser i soffan till hockeyn med mina kära päron! :)
 
Ha en trevlig kväll folk!

Match imorgon och på söndag förresten! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: