fuck, it´s monday tomorrow

Kategori: Vardag

Denna helg har minsann varit trevlig! :)
På fredagkväll hängde jag med Johanna och Felicia, åt melon, popcorn, halvsåg en film och snackade en hel del :) Lördag förmiddag tog jag med mig syrrorna ut på en prommis + ett stopp  i fotbollshallen där de var tunering hela dagen :) Åt och drog sedan till stan, samuels födelsedag. Hockey, bowling och svenska rivieran. Måste ju även tillägga att bowling är min nya sport, regerade och delade ut rejält med tjejstryk ;)
med 6strikes (varav 3 irad!) och två serier på sammanlagt 251p gick i alla fall jag där ifrån mycket nöjd!
Ikväll befann jag mig tsm med 80 andra NVKare på kostföreläsning, nu återstår de lite läxa, fruktgratäng och en tidig kväll innan jag säger tack och hej för denna helg! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: