Effektiv helg! =)

Kategori: Vardag

På ett knappt dygn i Arvidjaur hann vi med 3 träningar, mycket snack, sömn, mat och ett dollar-besök. Ritkigt trevligt och jag känner träningsverken i hela kroppen!
http://norsjovolley.blogg.se/ våra Iphone ägare skötte sig bra med uppdateringen så kolla in (bloggen är under designproduktion varför den kan se lite konstig ut)
 
Har för övrig gjort klart engelska uppgiften idag och klarat Fas A på första försöket! =D
Nu väntar bara meega mycket socialpsykologi-plugg, prov imorn...
Pappa kom dessutom hem med kött från 3älgar idag = fullfrys! mumma! :D
 
Föresten, spräckte ett blodkärl på armen under Tisdagsträningen och tro mig, blåmärket har gjort mig påmind om att jag har en vänster underarm, aj vad det smärtat i helgen! typ som att stå och slå sig själv på ett ömt blåmärke...
(syns inte jättebra på bilden, men jag tror ni fattar!)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: