True friendship never ends

Kategori: Vardag

Söndagskvällen blev helt enkelt så bra man kan ha det. Jag och Samuel har insett att ingen av oss är i närheten av normal men att vi iallafall har sjukt kul tillsammans, true friendship helt enkelt!
 
I måndags bar de av mot skeå, gick på stan med mamma och fick med mig en tröja från Lindex och en Sportbh från HM. Efter det hade jag körlektion som gick riktigt bra trots att jag hade en kopplingsfotled som inte är helt normalt rörlig. Sen övningskörde jag hem =)
 
Middag och sedan plocka Johanna upp mig och vi drog på gymmet, konditionstest och gym stod på spel.. men eftersom jag inte är fullt frisk (inte i huve, utan foten) fick jag bara gymma överkropp, mage, rygg, axlar och armar och jag kan försäkra er "hej träningsverk" har gjort sig påmind! Ska troligen göra testet på måndag i stället.
 
Mitt brev från Håbo kommun är dessutom kommit så nu kan jag fortsätta på turismuppgiften! Ikväll har vi åter träning, boll 2 timmar och jag får assistera på sidan om.. (as tråååk!)
Men, men sooon I´ll be back!
 
Imorgon bär de åter av till Skeå (trots de är lov kan jag inte hålla mig ifrån!?) Ska träffa Carre och fixa lite grejs, blir nog grejt, ser dock inte framemot 7 bussen på morron..............
 
Hej Hej, mitt vinterland!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: