Hungergames

Kategori: Vardag

Kring halv 8 samlades jag, Johanna och Malina hos Felicia, poppade popcorn och svepte festis. Hungergames slogs på och trotts johannas engelska repliker och svårigheter till att verka ovetande om vad som hände skulle såg vi klart filmen som var, liksom alla sagt, riktigt bra! Kan dock fortfarande inte rikrigt se likheten mellan jag och Katniss som jag fick höra några gånger men kanske är så =) Senanlände Sandra, Maria och Petra medan Johanna åkte hem. Vi såg nått avsnitt av Newgirl och sen tog jag och mina kryckor oss hem. En mycket trevlig kväll =)
 
Idag trottsar jag mina styltor och haltar mig fram, gäller att va tuff för snart är jag tillbaka igen! :D
Känns som en lugn dag idag, började med två OTH avsnitt och mat, snön ligger vit ute och solen tittar fram, en helt okej oktoberdag! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: