Fredag med mina fina

Kategori: Vardag

Helgen kunde nog inte börjat bättre!

Jag och några ur klassen stannde efter skolan och var duktiga och gjorde bort lite arbeten. Sedan drog vi på stan och handla innan vi drog oss mot Getberget och placet för the night. Slog på Solsidan i väntan på de två sista anländande. När de nått oss mega hungriga övervänande människor gick vi ner till Pizzan och fick änligen föda. Tillbaka till läggan för mer prat, lite xfactor, sällskapsspel och självklart mer solsidan. När natten kom sussa vi sött in allihopa, liggandes i soffan, på madrass och vi med lite mer krav (Ida och Jag) tog sängen. Trevligt hade vi och vid halv 11 tog jag och Lovve bussen hemåt.

Ikväll ska jag ta det lugnt, hinna med lite skolarbeten och städa. Imorn blir det en sväng på gymmet innan Samuel kommer. En härlig helg och jag ser framemot fortsättningen av den! =)
En vecka sen är det loooov! :D
 
Solsidan_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: