En ny vecka, dags för nya tag

Kategori: Vardag

Igår dagen blev lika bra och effektiv som planerat. Klev upp vid 10, städade rummet och bädda rent i sängen. Satt mig och gjorde skolarbete. Ut och övningskörde innan det blev gymmet, crosstrainern och cykel. Hem duscha, plugga och äta innan Samuel anlände. Han fick mig att se the persuaderrs bara för att han är besatt av Roger Moore.. Nu är du skyldig mig ett OTH avsnitt bara så du vet!
I alla fulla fall drog han hemmåt och jag gick till sängs. Var dock som en mardröm att vakna imorse.. Låg och snooza en halvtimme.. skynda mig upp för att hinna med bussen där jag snabbt somna om. Skoldagen var den tyngsta på länge!

Lugn träning för min del ikväll också så kanske min arm slutar skifta i alla de hemskaste färgerna.. Känns ändå på så sätt skönt att de är ett tag kvar till match! =)

Dags att skriva klart svenskan som ska va inne imorn och sen skalla kudden i hopp om att morgondagen inte känns lika hemsk, godnatt Sverige! =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: