26 oktober

Kategori: Vardag

Ja, ett och annat har väl hunne hänt sen jag skrev sist.. eller ja under ett dygn dessutom!
Matchning på träningen igår, var 4 lag som turades om att möta varann, 3dje matchen hann börja innan jag låg där, smärtan i foten gjorde sig påmind 24/7, hårt lindad, ispack, 3 alvedon och högläge fortsatte träningen för min del. Efter en mer än vanlig komplicerad duschning tröstade jag mig med glass och nykokt snottersylt!
En så gott som sömnlös natt senare klev jag upp och hoppade mot blien, bussen och skolan. Skrev klart samhällsen på morronhålet då jag (om jag stått på benen igår) hade haft körlektion. Turism ett par timmar och avslutade dagen med Kommunikationen som bland annat innehöll MrBean. Lite småtjafs sen med en knökfull buss hem. Om på ok, käka gratis tårta och handla billigt! =)
 
På nån timma bär det av till Felflicia och se hungergames med the bruds! :)


Välkommen lov, varmt välkommen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: