Vilken helg!

Kategori: Vardag

Gårdagen, ja den kan beskrivas på olika sätt. Allt från glada rop till tårar. Vi var som sagt med klassen i Bergsbyn. Eller ja först åt några av oss på Dallas. Drog iväg ut dit och spenderade kvällen där till 12 nån gång innan några av oss drog in till stan och mötte upp några. Fick visa legg för första gången efter jag fyllt 18, efter ett stort fråge tecken fick jag ett Grattis, ja alla hade bevsligen inte fyll koll på vilket datum det var dagen till ära. Kvällen avslutades med trevligt sällskap och efter lite natta-mackor somnade jag och lovve in efter en sammanfattningsvis händelserik kväll!
 
Vaknade upp imorse vid 10-11 och efter de begav vi oss hem mot Norsjö, kring halv 3 for jag till sporthallen och norsjös Volley2000 tunering som lockade om kring 20lag, d.v.s en heeel deeel speedade ungar! Trevligt var det iallafall och ett gäng nöjda ungdomar kommer nog somna gott inatt. Känns kul att vi ur representationslaget kan göra nått för de som alltid ställer upp för oss ibland också, älskar norsjö volleys förening, det är nog den bästa tänkbara!
 
Kvällen min kommer spenderas med en hemskrivning i psykologi sedan en tidig kväll för imorgon är det dags äntligen hemma-premiär! och som vi har väntat och längtat efter denna dag! SollentunaB står för motståndet och vi kunde nog helt enkelt inte vara mer taggade!
 
Vi ses imorgon 14:00 i sporthallen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: