tired.

Kategori: Vardag

Efter träningen i måndags hade rätt så mycket ont under min fot.. Så ont så jag knappt kunde gå på den främre trampdynan.. Tog en alvedon och gick till sömns.. men hade ont när jag vakna, tack och lov inte lika hemskt som på kvällen men bad ändå mamma ringa om en tid hos sjukgymnasten i Norsjö, hon hade fullt men fick en tid hos en läkare kl 3. En läkare som sa jag var tvungen att skaffa en pelott (stavning) och att dessa problem är bestående, när man fått de så har man det. Känndes ju.. positivt.. fick även en röntgen remiss. Onsdag och jag har haft mindre ont (gick i mina gympaskor och ljutna sulor hela dagen) Imorgon har jag tid på Reko i stan och på Fredag ska jag rötgas...
 
Förlåt om jag klagar, men jag är så fruktansvärt less. Jag vill va hel, skadefri och frisk. Jag vill kunna träna fullt ut men det är bevisligen för mycket att begära. Btw, kolla in Sportnytt 22.00 på SVT2. Någon som får mina bekymmer att vara en fis i världen! Allt kredd till Victor som inslaget handlar om!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: