fantastik four

Kategori: Vardag

Vid 12 anlände jag till min companjon Lisa i Holmsvattnet, vi snackade och tog skotern upp till en koja för att lämna ved och checka läget. vid halv 7 kom Jesper och Samuel, vi åt och med hjälp av Oscar, två skotrar, en pulka och en bob tog vi oss upp till kojan. Nån timma senare drog vi oss ner mot huse och rörde ihop en "kladd"kaka och mot pojkarnas tycke såg BigBrother. En film men den sågs inte av Lisa och Jesper som redan sagt godnatt och somnat i soffan.. Sociala vänner... =) Pojkarna körde hem och jag och Lisa gick å la oss =) dag2 for jag och lisa med skotern upp till kojan och hämta de grejer vi glömt på kvällen samt umgicks =) Kvällen var vi hos Anna (lisas syster) och fikade samt lekte med lilla Manne, tillbaka till Holmis för TVtittande. dag3 jag och lisa tog sovmorgon och spenderade resten av tiden ute i solen innan jag satt mig på bussen hem igen! =)

Mycket trevliga dagar! =)

sista dagen på lovet innan 8veckors praktik väntar, bara att samla krafterna =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: