Do it or?

Kategori: Vardag

Vaknade upp kring 10 pigg på livet, gjorde mig en frukost/lunch och läste norran (lät ju magiskt vuxet!)

Avslutade med seger

Allsvenska säsongen är nu över för Norsjös volleybolldamer

Men det känns helt okej, vi slutade som sagt 4a, de vill säga att vi är det 14onde bästa laget i sverige, låter fint i munnen! :D

 

Har även gjort nytta idag, kvart i 1 traskade jag iväg mot Arenan, min kommande APUplats för 8 veckor. Två timmar senare prominera jag hem igen med en känsla att dessa veckor kommer nog gå både fort och bra! :D

Super härligt väder ute idag med, jag njuter av mitt sportlov! Satt ute och njöt en halvtimme när jag kom hem och sen dess har jag kollade in denna klänning 24/7.. Något att satsa på?

Vad tycks? ska snåla jag för en gångs skull slå till? Help me...

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: