When life's good

Kategori: Vardag

Tilda kom förbi hit vid 12 tiden i Tisdags vi drog vidare till sporthallen och kollade in Gymnasiets volleybollturnering tillsammans med Julia. Satt oss i C-koppen och skrev på några 9ors band. Jag och tilda for sen på Cafet och köpte glass och pratade om lite allt möjligt, mycket trevligt! efter jag äte middag kom Samuel hit, vi hängde, såg film och snackade om allt möjligt. Lisa, Jonte, Hallen och Jeppe hade tänkt hit men bangade hur... var riktgit trevligt iallafall och ett par timmar senare begav han sig hemmåt och jag somnade in.


Onsdag, 10:30 skulle man va hos Pecka, han la min rygg och axel till rätta. Var förbi hos mamma på jobbet innan jag drog till Morbror, busade med min lilla goding Pio och Maj-britt bjöd på bullar. Cyklade hem och la mig ute på altenen och stekte i solen tills Pallan ringde, vi drog ut på en promenad runt norsjö på dryga 1½ timme, mycket trevligt och varmt! Kom hem och så ringer Lovve, drog till henne fixade grillat till middag med hon och Erica medans Rassa och Kikka tittade på. Vi lirade badminton och lite volley. Sen kom Håkan och Lina och vi drog ner till badstrann, tände en eld, grillade och myste med lite annat folk också. Kom hem kring halv 1 och bumsa ner i säng. En bra början på detta sommarlov måste jag säga! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: