Sverige, Sverige älskade vän

Kategori: Vardag

Vaknade igår morse med en fy bubblans nackspärr.. det satt i hela dagen och förrns sent på kvällen hade det börja till å släppa... men snabbt vände det igen... vaknade i natt varje gång jag i sömnen försökte vända på mig.. aj! säger jag! detta resulterade i en typ sömnlösnatt och en trött Emelie på köpet.. Mitt på dagen tog familjen bilen och for till Morbror, Maj-Britt och såklart min älskade Pio! Mys med fika osv. Åter hemma öppnades surströmingsburken och de luktar fortfarande... jag passade sura fisken och åt tacos med systrarna istället! Mycket mer mummsigt!
 
Ikväll väntar fotbollsEm Spaninen - Frankrike med la familja! =) ha en fortsatt trevlig helg folket!
 
 

Kommentarer

  • F R I D A säger:

    sv: visst är han! dock inte min utan min kusins, hehe :)

    fin version av Kent också, även om jag egentligen inte brukar gilla covers av deras låtar, kräsen som jag är haha

    Svar: Jo, precis. originalet är bra det med, men tyckte det var mer midsommarkänsla på covern =)
    Emelie Hjelte

    2012-06-24 | 04:01:33
    Bloggadress: http://fridasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här: