time to say, good night!

Kategori: Vardag

Blev orolig imorse, vaknade helt och hållet klarvaken halv7!! det är inte ens nära okej, börja till och med fråga mig om det var fel på klockan eller vad som hände? Tja, jag somnade iallafall om och sovde ett par timmar till (tack och lov) efter en tillsynes slö dag (den var inget annat heller) bestämnde jag mig för att fara ut och springa, just när jag var påväg fick jag en förfrågan om beach, så tog mig ut på en löptur som slutade på beachplan, lagom uppvärming (var typ död då jag kom fram) Spelade iallafall ca 1½ timme med SaraH, SaraL och Sofie. Duscha bort all brunfärg (sand) och myste ner till fotbollen, en match Sverige gick segrare ur 4-1, niiice. Efter ett ca 40mins telefonsamtal med min fina vän säger jag godnatt! Skellefteå väntar på mig imorn =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: