a day goes by so fast

Kategori: Vardag

Ny skolvecka är igång och det känns helt okej faktiskt? Lite konstigt låter det men, men
Full träningsvecka dessutom, Mån, Tis, Tors. Se flitiga är vi! :D

Sen har jag insett att jag har ungefär 50dagar kvar på skolan innan jag gått ut 2an, känns ju lite smått sjukt!
1 vecka i tyskland, 2 veckor lov + 8veckor APU med en skoldag i veckan.. De är banne mig inte mycket!

På tal om tyskland, dit åker jag på söndag.. känns konstigt att det är så nära! För er som inte visste åker jag dit med 3 andra BF elever från balder på ett projekt olika länder emellan. Vi ska besöka samt jobba under en vecka i Limburg ca.30min från Frankfurt =) tillsammans med elever från Belgien och Finland tro jag de va. Spännande må jag säga! dock missar jag 4! matcher :( men jag ska hålla tummarna så hårt jag kan för brudarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: