Äntligen julkänsla

Kategori: Vardag

Ja uppdateringen har speglat mitt liv rätt bra, har helt enkelt inte orkat eller haft tid!
 
Slutklämmen innan jullovet är igång och för en gångs skull har jag julkänsla <3
 
Tro det eller ej, men balder har en del i det. Matsalen har aldrig varit mysigare, ljus på borden, juldekorationer, julgran och inte minst julmusik i högtalarna. Några uppträde igår i Caféterian, sjöng och spelade och med lite inside information kommer även något liknande på Tisdag!
 
Julkalderna är den bästa på länge, släng er i väggen folk som kritiserar den!
Allt tjaffs om pepparkakor som är rasistiska och inte minst att dom förstör Kalle Ankas jul för att vissa saker som sänds i evigheter numer är rasisktiskt... snälla människor, lugnen si!
 
Imorgon bitti drar jag med flyget, mina volleybollbrudar ner till stockholm. Dubbelmatch väntar, de sista i superettan! Sen väntar Allsvenskan efter jul! :D
 
 
En kort resume eller ja, lite allmänt från min inre tankeverksamhet. En mysfredag hemma, pappas födelse dag dessutom, grattis far!
 
Avslutar med lite julbilder tagna för ca 2år sedan
Ha det så gött och god älskade jul på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: