Andas ut, finally

Kategori: Vardag

Är helt död i veckan, helgen satt nog sina spår trots allt. En hel del mil resta med bil, flyg, buss och tåg. Två matcher varav en vinst och en förlust. 8 spelade sett och en trött Emelie kom hem söndagkväll helt och hållet otaggad på skola. Efter 4 timmars psykologi arbete skickades de sista uppgifterna in. En engelska uppsats några timmar senare. Middag på kronnan med laget och fystest när man kom hem. Ett frivilligt gym som var över på 20min för min del. Hem pluggade och somnade i stort sett i böckerna. Upp och mot skolan en tisdag som jag bara var arg på! klev upp 6 och kom hem ca 12 timmar senare, en dag med sammanlagt(!) 1h 40mins lektion. Fan inte rättvist att bo i boschen!.. Samuel muntra iallafall upp de hela lite granna, mötte upp och spenderade en timme på stan tillsammans, dock var jag megatrött och kände mig väldigt dryg! Kvällen kom och därmed träning. Hemkommen och in i plugget. Idag gjordes 2012 sista prov. skönt!
 
Ingen träning ikväll och ingen läxa, längtat efter denna dag!
Myst med min fina Pio, fikat gott hos Morbror och chillat med gitarren som inte varit framme på evigheter! Känns som jag redan tagit jullov trots att det återstår 2 dagar skola, men de tänker jag glida genom.
 
Både min röda och svarta klänning har kommit och vet ni vad, I love them!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: