17 år i staden där jag växte upp och så märker du hur fort det går?

Kategori: Vardag

Myste med min pojke igår, busade osv. Bäst att ta vara på tiden nu eftersom han lär springa sig galen efter älgar efter 3sep så duktig som han är! Det bjöds även på bullar och mormorsaft hos Morbror. Inte helt fel!
Kom hem och började se en film på 1an "taking change". Faktiskt helt okej, en rörande film!
 
Idag då, ja vaknade tidig och pigg? varför händer det på helgen och inte under skolveckan??? gjorde mig iallafall en helt magisk god frukost! Ett litet hopkok av vad jag hittade hemma! =D
 
 När resten av hushållet vaknat drog jag och mamma ut och övningskörde, börjar ha lite panik.. är fan inte så länge kvar längre ju!
 
Känns som denna höst kommer att bli allt annat än slapp och stillsam
~ Kirra körkort
~ I stort sett börja ochn göra klart projektarbetet
~ Spela superettan och träna
~ Hinna med lite jobb
~ Sköta skolan
~ Ha ett fungerande socialt liv
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: