Dag 06 - Min(a) bästa vän(ner)

Kategori: Om mig

Dag 06 – Min(a) bästa vän(ner)
Valde att göra om denna rubrik lite grann, att välja ut en bästa vän skulle vara för svårt, ni underbara allihopa såklart på lite olika sätt, tänkte skriva lite extra om några, ni är såklart fler och nej jag har inte glömt dig, men detta inlägg skulle isf aldrig ta slut!




Dessa bilder beskriver högstadie tiden rätt bra. Rebecca Andersson, Lovisa Lindfors Burvall och Tove Lindfors, 3st personer som jag verkligen spenderade mycket tid med, vi har massor med minnen och ni alla ligger nära hjärtat, vissa av oss hänger inte med varandra så mycket längre. Tiden går och folk förändras och glider isär, så är livets gång men jag vet att ni alltid finns där för en om man behöver prata och jag vet att ni ställer upp liksom jag gör för er!


Paulina Pallan Forsberg, en av dom som känt mig längst i livet, sen jag var 2år och hon 1. Att vi har många minnen tillsammans kanske inte är så konstigt, bott grannar i 14 år sätter sina spår!
Ett tag för några år sedan var vi med varandra nästan varje dag. Vi pendlade över gårdarna så ofta så att gången under en vinter aldrig hann snöa igen. Vi följdes åt till och från skolan samt träningarna.
Gången vi gick lite längre än vad vi fick, kanske 10 år gamla. Vi gick å lyssnade på Gallery. Snacka om att bli rädd!
"ring till mamma, jag kan knappt andas" med tårar i ögonen
Att se dig åka iväg med ambulansen senare under kvällen från sitt egna fönster var inte kul… timmarna efter var plågsamma. När jag fick höra att allt gått bra och du kom över med en nalle du fått av han i Ambulansen kom en otrolig lättnad, den nallen har en speciell plats i mitt rum liksom du har och kommer alltid ha i mitt hjärta! Vi har aldrig bråkat eller varit ovänner under alla dessa år vilket kanske förklarar något. Du är en helt otrolig människa du känns nästan som en syster!



Lisa Mattsson, du om nån har verkligen tage mig med storm! Vi började ettan för drygt ett år sen, började småprata och från de växte det som bara den! Efter ett halvår kändes det som vi verkligen fann varandra eller vad man ska säga? Känns i alla fall helt och hållet sjukt! Du är en helt underbar person och vän. Du förstår mig på något konstigt sätt som gör att det känns som vi känt varandra sen födseln, vi kan till och med förstå vad den andra menar utan att säga ett ljud. Så många skratt och minnen vi delat under denna tid!
Du är helt grym! Svårt att beskriva men vi är rätt lika varann, you´re one of a kind och en vän jag tänker behålla i all evighet. Love ya! <3

Dessa två får oxå komma med såklart!
Massa skratt och minnen med er! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: