forever young, wanna be forever young

Kategori: Vardag

70 liter snor, kråkbo i halsen, en tickande bomb i huvudet. Jo än så länge lever jag...
Drog hem efter lunch har bara myst under filtet sen dess typ, snart kommer väll Frida och Mamma hem från Umeå =) Tyst och lugn här hemma, men det är lite drygt i längden tur jag har sociala vänner och spotify ;)


Nästa vecka börjar inriktningarna, dvs färre lektioner med denna underbara brud och resten av mina flickor... vem ska jag nu prata bort alla lektioner med?...

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Emelie de kommer bli så tomt i klassen då du inte är med och nu får vi sitta med mobilerna Hela tiden och prata, jag kommer sakna dig min pratbrud!!!!<3

    2011-11-22 | 11:01:07
    Bloggadress: http://fisaarlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: