No one knows what it's like

Kategori: Vardag

Lördagskvällen blev riktigt lyckad och gott sov jag när jag kom hem! =)
Efter en slö förmiddag stöka jag lite i mitt rum och bara chillade runt, skrev lite på denna hemska artikeluppgift dessutom...

och på tal om den.. jag tror snart jag går i taket... har skreve 2 A4 om nånting och jag vet inte om jag har svara på nån av frågorna än. Den ska alltså vara klar på Torsdag? hur ska de gå, kan man ju undra...

Sen kom jag ju på att vi har nationella matte del 1 på Onsdag... kanske borde kolla på de med. Vissa gånger tackar jag och bockar jag för att vi inte har träning!

Varför måst jag ha sån pressentationsångest?...
det är mega jobbigt!...

Inte någon som råkar ha en färdig artikel skriven om sexuella övergrepp på barn?
hör av dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: