ÖVERLEVANDE! :D

Kategori: Vardag

Jag överlevde!!!!!!!!!!

Skräcken började inte när vi nådde backen och jag skulle åka ner...
Utan den började långt tidigare, en i bussen hade ringt till Galtis, de hade öppet i backen men den stora liften var avstängd p.g.a blåsten!...

Blåsa det gjorde det verkligen, direkt vi var på väg som inte var omringad av snöö kände man hur bussen vajade... trodde ett tag jag skulle skita på mig!

På med grejerna och upp med liften, efter ha sutte sig halvglidanes ner för den korta supiga braden ställde jag mig upp för att trottsa skogsvägen, jag stod hela vägen, körde för övrigt inte på någon heller!! :D
Över lycklig! åkte även i stora backen (STOLT) samt familjebacken :D

Kan däremot hälsa träningsverken välkommen!...

PJUUU!

Kan ju även meddela att allt för fiskarna gick bra idag, men dum som vissa är kan detta även inträffa...

Kommentarer

  • toveladiloo! ;) säger:

    Grattis Emelie!!! ;D

    2011-03-03 | 22:06:06
  • Lisasiiiisa säger:

    Han är ju inte precis den klokaste killen i norsjö!! xD

    2011-03-11 | 11:29:00
    Bloggadress: http://fisaarlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: