Mobilblogg :)

Kategori: Vardag

Sitter nu på bussen hem från skeå. Går dagen blev mycket lyckat och jag fick då massor med motion! :) först 3 timmar i erikslidbacken + motion gående till och från skolan. Prom till stadsbiblan + bil. Atorp med buss, jag och lisa vandra från skolan till elgiganten och tillbaka. Buss in till centrum, mat på dallas. Åt upp en hel pizza för första gången i mitt liv! Sen gick vi på balder och idrotten... Där bytte vi om där även dagenshändelse utspelar sig men det får ett eget inlägg när jag kommer hem. Påväg till erikslid fråga idas mamma on vi ville ha skjuts och det tackade vi ja till, ett väg senare kom inte och nina. Vi hade det mycket trevligt, grillning, madrassåkning och en massa prat! :D i period pausen kom jens och hämta jag och lovve. Hämta mina byxor på malmia och tog oss på atorp for att se aik förlora och byta om. Vi traska in till stan där vi skulle träffa rebba. Vid 12gick vi tbx till atorp för att sova. Väckaren stod på halv 7 tid kvart över 7 lämna lovve mig och ett tag senare gick jag in till stan for att hoppa på denna buss :) tack for gårkvällen alla! Ni är grymma! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: