back in school...

Kategori: Vardag

Så var man tbx i skolbänken..
Är det ok att vara skoltrött första dagen efter lov?

Dagen börjdade då på absolut inte på bästa sätt... jag vaknar av att mamma kommer in i rummet och frågar om jag inte ska upp? då är alltså klockan halv 7 och väckarn skull ha ringt för 30min sen om inte jag tänkt lite fel när jag ställde den... skulle ha vare 05.55 men jag skrev in 06.55 KANON!
Fick lite panik och så snabb som jag var imorse har jag nog aldrig vare?
15min senare var jag klar på busstation (5min tar det till station)

Sen flöt dagen på som kändes lika lång som vanligt tack vare dessa himla långa hål...



Sitter och följer SAIK . LHC 4de kvartsfinalen... 0-0 änsålänge..
Men skeå är bättre men har inte marginalerna med sig...
Domar är inte min vän!...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: