thats how i feel

Kategori: Vardag

Haha kollade runt på google lite om knäskador osv, kom till ett formun där en skrivet föjande:

när de tömde det gjorde det ont så ända IN I HELVETE! och då är det en underdrift... dom sa at de var generösa med bedövning, men man vet ju aldrig ;) Ont som "#/&%¤# gjorde det

Vilket jag tycker var en rätt klockren beskrivelse! ;)

Livet med bedövning är rätt härligt! första natten på typ en vecka jag sove mer än 4 timmar
Extremt skönt vill jag lova! :D dock är jag lite nervös för i morgon kväll då de släpper...

Läkaren sa att jag kommer ha mer ont än vad jag har haft tidigare under några timmar...
Vilket inte känns helt lugnande ..... :S


eftersom midsommarafton spenderades till strörsta del på akuten igår
fick jag ta igen lite idag, fikade hos morbror, jordgubbs tårta som de andra
fick njuta av medans det fick duga med en bulle för mig ;)
till middag blev det hederlig midsommarmat med bland annat sill och potatis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: