turen är inte min vän...

Kategori: Vardag

Andra dagen avklarad

Dagens uppgift flytta en likvagn från 1800talet... kanske inte låter så himla svårt men när den är större än in/utgången och väger några ton är de inte lika lätt länge :/
Någon timma senare var den ute och då var de bara att laga hålet som blive...

Med min skicklighet lyckades jag gå i en spik som stack ut och skrapa upp huve, ett jack som är cirka 4cm långt. Inte myspys direkt och blödde he gjordere... Kan nog förstå varför jag inte går bygg!

Avslutade dagen med sista träningen i hallen för denna säsong, nu väntar sommarträning (löp/fys) till i augusti när cirkeln börjar om på nytt, längtar redan! :D Stukade mitt finger när jag skulle göra ett finger, ett tips till er alla ta inte finger med ett rakt finger! det känns som det går av...

Detta är alltså min turdage med andra ord...


Girl I miss you already! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: