jag vet hur du ser i inga kläder

Kategori: Vardag

Gårkvällen såg ut som så många andra gjort!=)
Började med att jag mötte upp rebecka och vi sällskapade till Bion där Baksmällan2 skulle visas. Helt okej flim! synd bara att det gick ut på samma sak som ettan... Efter filmen gick vi till FG där vi proppade marshmallows i munnen, grattis till Sofia som fick in 8st! du gjorde det bra! Efter vi grillat nåra oxå begav vi oss hem till Julia som hade FF ;) Vi halv såg scary movie 4 som gick på tv. Malina och Sofia drog hem och Jag, Pallan, Julia och Lovve bakade chokladbollar till ljudet av Verionica maggio medans Rasse och Rebecka höll koll på fejjan :) När bollarna var klara satt vi på Orphan filmen, vilken alla hade sett utom rebecka och rädd de va hon! :D

Rebeckas snälla mamma skjutsa hem jag, pallan och såklart rebecka halv 3 på natta, väl hemma fick jag besök av JohnBlund och vi dejta hela natten lång! :D


ska iväg och träffa denna sötis! hare! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: