Trästocks =)

Kategori: Vardag

Gårdagen började med att jag slängde ihop lite saker, käka lite och satt mig i biln mot stan.
Shopping och en tur på Lassa och Röntgen mötte Lisa upp mig och vi chilla runt på staan åt på subway och snacka om allt mellan himmel och jord. Vi begav oss till Trästocksområde gick tillbaka in mot stan för att möta upp Sanna och Ellen. Tbx till område där vi träffa Samuel med compani. Vi stosa runt lyssna på musik, sjöng och visa några riktigt läckra mooves ;) Hade en riktigt trevligkväll (förutom en liten insident) och jag och fiisan somnade vid 3-4 nån gång! =)


Du är helt otrolig! En sann vänn och en fantastisk person! ♥

Kommentarer

  • mattsson säger:

    Grymt kul och tack för en rolig kväll, en smisk på rumpan gillade ju du av en viss person ;)



    Du är underbar och jag älskar dej du är en vän som jag inte släpper taget om!<3

    2011-07-24 | 11:27:28
    Bloggadress: http://fisaarlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: