Detta kommer ta död på mig....

Kategori: Vardag

Uppdateringen jag jag vet den är kass...¨
Skola träning och läxer, går inte riktigt ihop så bra...
Det är verkligen fullt upp!

Tränade i Måndags, men det blir nog allt för denna vecka... Jag hostar hostar
som jag vet inte vad :O Hostan väcker mig på natten och den är verkligen hemsk!

Jag sitter nu men denna evighets uppgift på BFen.. vi har valt ett funktionshinder som vi ska
jobba med och skriva som en rapport. Har jobbat i måndags ca.1 h och 2 timmar idag.
Och jag har inte änns hunne hälften... Har sammanlagt 4h ½ timme imorn och jag kommer sitta hela kvällen
och troligen hela Torsdagskvällen... Då kanske ni får en inblick i hur mkt det är, eller hur extremt seg jag är!


Sen har även jag och SuperLisa gjort planer för helgen, stannar i stan typ hela helgen :D
Undra om jag överlever? kommer säkert bli toppen! (får man väl hoppas)

Denna surläppen, har väldigt svårt att vara tyst och sitta still, dagens rekord 30sek...
Men skratta det gör vi! Inte minst åt Alexander xD

Två dagar kvar på denna skolveck, sköt att sluta 11.10 på Fredagar kan jag lova! det gör typ hela veckan :D

Menmen dags att återgå till arbetet igen då!....

/£m£li£

Kommentarer

  • lisa bästingen Mattsson ;) säger:

    Planerna för helgen kommer äga :D

    HEhehh 30 sek är ju skit mycke ;)

    2011-01-20 | 14:51:38
    Bloggadress: http://fisaarlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: