Usch fy och mega mycket bläää...

Kategori: Vardag

Gårdagen gick snabbt förbi och helt plötslig var skola och träning gjort!
eller ja bussresan kändes som en evighet.. men det är en annan historia, som inkluderar ett fyllo och polisen..
det första jag gjorde när jag kom hem var att tvätta händerna...

Idag har skolan gått sekt! slutade kvart i 4. På bussen sällskapa jag med rebb + min matlåda som jag duktigt gjort imorse, när bussen va framme tog man sig ner i sporthallen där gym och boll väntade =)

Hemma och duchad, men det bästa av allt är att jag är läxfri!

Bildfronten här på bloggen kommer vara kass i någon dag till eftersom jag inte lagt över några bilder på den här datorn ännu, allt ligger på den andra =) men kan väl piffa upp med lite googlebild här och där.. men själv tycker jag att det är lite tråkigt... =)

Rubiken säger ungefär hur mitt humör är... känner mig mega emo...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: