My name is Luka .... lalalala

Kategori: Musik

Idag har jag.... jah vad har jag egentligen gjort?
Jag har lega framför TV och sett massa skidor... Jag ha sprterat papper... jag har haft sovmorgon.
Jag är äte lunch, fika å middag ;) + kanske inte borde glömmas har jag tränat 2 timmar Volleyboll!

Men en sak som jag verkligen har haft... det är en låt på hjärnan... Har ingen aning var
den kom ifrån men den satt sig där och vill inte bort...
My name is Luka
I live on the second floor
I live upstairs from you.
Yes I think you seen me before
LALalalalalalalalalalaaaaa...



Imorn blir det att göra typ inget! :)
Eller ja tagga 2 matcher i Vännes som spelas under lördagen!

/£m£li£

Kommentarer

  • zaaandra säger:

    hej,hoppas du mår bra.

    gjort idag?

    har frågestund på min blogg slå gärna en kram isåfall stort tack!

    skicka gärna kommentar tbx!:)

    2011-01-07 | 19:59:41
    Bloggadress: http://alexzandrasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: