Läs aldrig ditt horoskop!

Kategori: Allmänt

SKA ALDRIG MER LÄSA MITT HOROSKOP!!!
det kan inte medföra tur!

Gör de nästan aldrig förutom i morse då...

Skorpionen

24/10-22/11

Något går fel och just detta projekt trodde du var i hamn redan. Irriterande men inget du kan lösa nu.

http://www.aftonbladet.se/wendela/horoskop/

Ni kan ju gissa vad som inträffade...
Vi satt i datasalen imorse och jag skrev på min BFuppgift jag sparade och loggade ut...
Efter lunch när vi skulle forstätta är ALLT BORTA!
Alla saker som jag har gjort på datorn sedan vi börja i höstas är borta, varända datauppg osv!

Helt sjukt! denna uppgift ska vara inlämnad imorn...
Tur nog hade jag mailat den till mig själv så jag kunde öppna den hemma igår...
men allt som jag skrev och jobbade med imorse är borta!

IRRITERAD! och inte alls peppad på att jobba...
slutar på 40min ungefär... bara att arbeta då...


ALDRIG MER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: