It was time for someting new

Kategori: Vardag

Gokväll folket och människorna! :D
Idag har jag tsm med hjälp av mamma och pappat stökat ut allt ur mitt rum, ända som var kvar var, garderoben, ett tomt skrivbord och sägen. Det var dags att flytta om lite tyckte jag :)
Slängde ut en stor byrå/hylla och satt in en rumsavdelare, har även satt upp skrivbordet jag gjorde på slöjden i 9an, resultadet är inte riktigt klart än, men jag fortsätter väl imorn med att stöka in en massa saker ;)

Ikväll såg jag en av dom nyare Wallander, arvet hette den helt ok + att pontus (polisassistenten) inte är allt för ful just i dom där avsnitten ;) (syns 23sek in + 46 :) )




En vecka kvar av lovet då, tragiskt jag vet...
+ att Lovisa nu har landat i varma Thailand, avis!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: