I'm coming up only to hold you under

Kategori: Vardag

Gårkvällen spenderades på Fg med Tilda, ja många fler va vi inte direkt...
Vi fördrev kvällen med kontorspingis, lite facerape, youtube och popcornsätande =)
Vid 10 kom Sne, Pallan, Rebb och Jonna. Vi prata lite och sedan roade vi oss med lite roliga saker ;)

Fg stängde lite senare än vanligt och jag pallan och sne gick några meter runt staan =)
Då vi övertala sne om att vi skulle se film hos han, och det gjorde jag och pallan oxå,
men rebb svek oss och for hem...

Det blev KingKong men vid 2, 2½ timma senare fick det räcka, trotts att världshistoriens längsta film
inte var slut än åkte jag och pallan hem med mammsen :)

Idag har jag inte gjort mkt alls när jag tänker efter, har gjort lite på powerpointen men det är inte mkt!
Ikväll blir det troligen, volleyboll var extremt mkt sugen!!! :D



Precis som Jenny sa, jag tror jag går i ide i väntan på sommarn, är less...



/£m£li£

Kommentarer

  • TildaDahlberg säger:

    En blå... vaddå? =)

    2011-01-30 | 20:20:04

Kommentera inlägget här: