F*ck... dessa ryssar :C

Kategori: Vardag

SATANS JÄVLA SKIT MATCH!!.....

Sverige förlorade alltså nyss mot ryssarna på straffar -.-
Jag hade faktis lite hopp där vid 3-2 :D
surt! snart avgörs vilka motståndarna blir i bronsmatchen....

Idag har jag börja he in lite grejer i mitt tomma rum :)
Blev faktis riktigt bra! Hoppas känslan kvarstår med tiden!

Blev ingen träning ikv...
Har äte alvedon under dagen, huvet är inte min vän :(
Hostan och snuvan är iaf mycket bättre!!
Sattsar på träning imorn kväll :D


Hej, hej mitt vinterland :D

Denna lista känner säkert flera igen, inget jag orkar börja med nu
kanske återkommer med det senare med det, då har man då nått 
att skriva om iaf :D
 

Dag 01- Om mig

Dag 02 - Mina föräldrar

Dag 03 – Det här åt jag i dag

Dag 04 – Vad är kärlek?

Dag 05 – Min dag

Dag 06 – Min bästa vän

Dag 07 – Min tro

Dag 08 - Mina syskon

Dag 09 – I min handväska

Dag 10 - Den här veckan
Dag 11 - Vad hade jag på  mig idag?

Dag 12 - Mina drömmar
Dag 13 – Mitt favoritminne

Dag 14 – Min favoritfödelsedag

Dag 15 – Detta ångrar jag

Dag 16 – Den här månaden

Dag 17 – Det här upprör mig

Dag 18 – Det här får mig att må bättre

Dag 19 – Det här får mig att gråta

Dag 20 – En första

Dag 21 – Mina rädslor

Dag 22 – Min favoritplats

Dag 23 – Det här saknar jag

Dag 24 – Mina favoriter

Dag 25 – Ett ögonblick

Kommentarer

  • TildaDahlberg säger:

    Det är bäst för dig att börjar bli frisk!! =)

    2011-01-04 | 15:46:58

Kommentera inlägget här: