You make smile

Kategori: Vardag

Igår blev det en filmkväll :) Först The social network, men så insatt var man dock inte..
Blev till största del en massa snack om dittan och dattan. Då vid elva trog vi mot Rebbsplace, efter några försök till att få snee i snön hamna på nått konstigt vi andra där ist...

Jag, rebb, jonna, pallan och snee tog plats i soffan och så starta vi nån film om en kille som var begravid i en låda, den var rätt hyffsad faktis =) efter det fick de bli Farsan men som i strösta dels såg bara av jag och Erik.. Resten fann en god nattsömn, men inte en helt ostörd en ;) Pappa hämta mig vid 2 tiden och vi släppte av folket efter vägen :)

Idag tog jag en riktigt skön sovmorgon! Har käkat lite mat och sett senaste avsnittet av OneTreeHill
Nu ska jag snart ta plats framför TV och se reprisen på No Ordenary Family :)


Är bortbjudna på middag hos Morbror ikv, av nån andledning känns det som det vankas mensträskfågel till middag :)

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: