You are one of a kind!

Kategori: Vardag

Å så var familjen Hjelte/Stenman en bil rikare.. men en hel del pengar fattigare...
Resten av familjen, alla utom jag åkte ju som sakt till abborträsk och införskaffade en bil,
dock landar den nog inte här hemma föränn nästa vecka =)


en Hyundai Tucson =)

Ja skolan kan väl sammanfattas såhär.. Lisa var tillbak på skolan.. dvs fart och fläkt!
Carre " Brukar vara trött och somna när jag kommer hem från skolan... Men nu när du (lisa)
har vare borta har jag inte alls vare de" haha ja tycker det var rätt klockrent!

Inga läxor som jag orkar ta itu med än, så ikv blev det Volleyboll för fulla muggar :)
Jag, Rebb och Louise var lite grymma i backspikespelet ;D

Nu ska jag för engångsskull ta och gå isäng hyffsat tidigt!!! :D
Men ska tigga lite massage av pappsen först, haade!
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: