lite snöigt värre!

Kategori: Vardag

Denna dag lik som alla fredagar är extremt jobbiga! :)
Började dagen med idrott som vanligt, denna gång Skidor/Skridskor, man fick välja men eftersom jag har vare med på 2skridskor och ingen skidor fick det bli det idag :) Jag och Lovve tog vårt pick och pack och gick ner mot Nordanå. Där vi åkte lite pistoff och entrade djupsnön och backar ;) det gick väl sisådär några gånger...





Efter lite tid i snön var det dags för matte, vi räkna lite inför provet nästa vecka
och sen såg vi film, inte direkt en sån intressant en...

Efter jag prejat! i mig lite Shanghai gryta, nått sånt heter de, gick jag mot bussen.
Carre och Lina sällskapade mig i ca 20 min innan de hoppa av...
Kom hem där vid 10 i 2 och har sen dess inte gjort mkt alls! :)

Får se vad kvällen bjuder på!, hoppas ni hare bra! :D

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: