When im down, down, down, will you pick me up?

Kategori: Vardag

Ja dessa dagar jag inte skrivt har jag gjort liksom alla andra dagar...
Skola, sporthallen och lite plugg på det.

BF-förhör 1½ timme iförrgår
Matte-prov 1h igår Yieeeeppi!

För den delen så har min mobil kajkaihop... Alla som ringer mig kan höra vad jag söger men jag kan inte höre dom... Vilket skapar lite problem... lämna in den på Elgiginaten igår och lever nu livet med gamla mobilen...

Skicka ett mess med ert namn... det är lite pyrt med kontakter (a)

Ja, igår var man på Norsjöskolan, intervjua han, 1 lärare och några elever :)
Idag har jag haft 2 lektioiner, Idrott, teori om tobak/hälsa och fick tbx matteprove, gick rätt bra ändå :)
1h buss och 1h 40min hem, alltså har jag idag spenderat mer tid på bussn än i skolan... Vilket liv..?
Bussresan sällskapades med Jolle, Snee och den där Lovisa... ;)

Mammsen och Pappsen sticker snart och hämtar nybiln och imorn försvinner troligt VitVolvon...

Ikväll ska jag inte göra mkt alls! en flim och sen sängen typ, upp halv 7 för matcher..
Inte en lugn stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: