En fandersdag...

Kategori: Vardag

Då var man tränad för idag oxå!
denna gång med div1, eftersom Julia insjuknat fick jag ta passarroll nr2 ;)
Var himla kul, men det gick åt fanders! allt gick verkligen tvärt emot som jag tänkt...

Men,men sånna dagar finns väl oxå... Bara att tagga om till morgondagen då man pumpar gym ;)

Hahaha, skämt å sido, ska ta och göra mig redo för sängen.. skola väntar trotts allt imorn oxå...

Under kvällsvisten åker tydligen resten av familjen till abborträsk för att kolla på en bil :)
men vilket kanske innebär att vitbilen försvinner... vad ska jag då övingsköra med!?
blåas gaspedal är ju helmysko och en ny bil... hmm.. måste lösas!

Är inne på sandras användare så här finns inte mkt bilder att välja bland.. så det får bli lite
upprepning.. =) aja nu säger jag gnatt!

Se snygga vi geeer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: