Norsjöbeach 2011

Kategori: Vardag

Tar det hela från början! ;)


Fredag: sluta jobba 2 och drog då på busstation för att plocka upp Lisa. Hem och lämna en massa grejs innan vi begav vi oss ut i regnen, funktionerade på ungdomsmatchen resten av dagen typ, kallt och grymt blött =)
När matcherna var färdigspelade drog vi hem för att fixa lite grejs innan de bar ut igen! regna hade lugna ner sig och vi drog till Jonky, vilket typ hela norsjös + en massa okända ungdomar drage sig, de var fullt hus & ös
När klockan ticka iväg åkte vi in till "centrum" där vi hängde resten av kvällen =) landade i stugan vid 2 halv 3 och somna några få minutersenare

Lördag: Upp pigg (eller inte) kvart över 7 för att bege sig mot beachplanerna och upp med allt igen för dag två, halv 10 drog matcherna igång, jobbade i Tacon i 2timmar med tio minuter kvar kom jag på att man kan ju hacka tummar lika väl som salladen, slutade i blodbad... och några plåster senare var jacket synligt... myyyss.
Dagen fortsatte titta på matcher hit och dit, diggade musik och njöt av regnet, Så var de bara ner och bort med de mesta och 18.20 satt sig min älskade vän på bussen hem och allt (av någon konstig anledning) blev några decibel tystare ;) hem och sov nån timme innan jag begav mig till Erica där största delen av kvällen spenderades, hemma igen vid 1 halv 2 tiden och jag somna kort sakt på momangen!

Söndag: väckaren ringde enormt störande 06.40, pigg och taggad =) Upp med näten och halv 9 drog regelgenomgången samt uppropen igång, trotts att Tomas glömde bort jag och tilda (eller hoppade över) deppade vi inte allt för mkt utan satt på smilet och hade en grymt rolig dag! två vinster och en knä som höll, lycklig svar ja! :D Några blöta, trötta, kalla och inte minst sandiga timmar senare var de hela avgjort, finalen för både dam och herr klar och de var dags att städa, 9 oppa kvälln for vi hem! Duscha bort några ton sand, gjorde i ordning för en jobb dag=)

05.45 ringde väckaren, sliten krigare gav sig upp och tagga jobbarvecka... kom hem kvart över 4 och nu ska jag enbart chilla ikväll, njuta av varenda minut! =) hoppas ni oxå haft en trevlig helg! 

 Ska vara ärlig och medge, jag har vare kass på ta bilder så istället kan ni ta er en titt på Norran.se :)

Ni som orka läsa allt gjorde det bra!, en stor applåd till er! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: