Dag 05 – Min dag

Kategori: Om mig

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Mina föräldrar
Dag 03 – Det här åt jag i dag
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Min tro
Dag 08 - Mina syskon
Dag 09 – I min handväska
Dag 10 - Den här veckan
Dag 11 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 12 - Mina drömmar
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Min favoritfödelsedag
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Den här månaden
Dag 17 – Det här upprör mig
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – En första
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Mina favoriter
Dag 25 – Ett ögonblick

Ja, jag vaknade kring kvart över 6 imorse, gjorde mig klar och begav mig till bussen
De tog ju inte allt för lång tid att inse att vi behöv 2 bussar så för första gången
slapp typ 10 pers stå =) börja dagen med 1½h Företagsekonomi sen 1h svenska
Efterlängtad lunch och en BF och Mattelektion senare var skoldagen slut =)
Bussen hem nu middag och ikväll mega mkt chill! :D
eller ja måste skriva engelskan men,men :)


Söta som få.. ?

klassens två plugghästar! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: