Dag 02 - Mina föräldrar

Kategori: Om mig

Ikväll var helt klart roligaste träningen på mycket länge! =D

Dag 02 - Mina föräldrar

Min kära mor Wiveca har gått Natur och är nu kontorist på Trätrappor, svarar i telefon, sitter vid datorn och fixar massvis med papper. Någon jag fått mitt Volleyboll intresse samt tjurskalle från.
Min kära Far Ove har gått byggprogrammet och jobbar nu på INWIDO eller ja Norsjöfönster som de alltid kommer heta enligt mig! Listar och Glasar fönster dag in och ut.
De där med idrott har jag nog fått från honom med, då inte volleyboll men han har vare en sann Fotbollsspelare och Hockeyspelare en gång i tiden. En envis person som sällan erkänner att han har fel, vilket jag nog släktar på..

Mina två päron har jag haft en hel del duster med, men trotts det så älskar jag dom över allt annat! Två som alltid finns och ställer upp för en.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: