Dag 01 - Om mig

Kategori: Om mig

Nu har allt gått tillbaka till det vanliga, det vill säga att mina dagar ser rätt lika dana ut..
Sova, äta, skola, äta,  träna, plugga, sova oså håller det på... =)
Så för att ha något att skriva om när jag väl är inne tänkte jag att jag skulle göra listan
jag tänkte börja på i Mars (typ) eller när det nu va, vilket uteblev iaf
Händer de något grymt coolt eller liknande kommer jag förmodligen dela med mig av det ändå=)

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Mina föräldrar
Dag 03 – Det här åt jag i dag
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Min tro
Dag 08 - Mina syskon
Dag 09 – I min handväska
Dag 10 - Den här veckan
Dag 11 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 12 - Mina drömmar
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Min favoritfödelsedag
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Den här månaden
Dag 17 – Det här upprör mig
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – En första
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Mina favoriter
Dag 25 – Ett ögonblick


Dag 01 - Om mig
Jag är en positiv, snart 17årig brud som bott hela sitt liv i ett samhälle mitt i norraste Norrlands skogar, även kallat Norsjö.
Igår började jag andra året på Barn- och Fritidsprogrammet i Skellefteå efter ha spenderat mina nio grundskol år på Norsjöskolan.
Jag har spelat Fotboll i 7 långa år innan min karriär tog slut, men med ett brons från pitesummergames och en A-lags match som tolvåring kasta jag in handduken och lämnade Fromhedens IF. Förutom Fotboll spelar jag för er som inte förstått det Volleyboll ett antal gånger i veckan! Efter två år i Div2 tar man steget upp i Superettan, kommer bli sablars kul.
Vad gör jag då när jag inte är på skolan eller tränar?
Jag hänger såklart med mina käraste vänner! Diggar massa musik och ibland tas även systemkameran fram, dock alldeles för sällan!
Är en sann sommarmänniska som älskar sol, värme och sena sommarkvällar med de bästa människorna. Men som sagt när man bor i kalla, snöiga Norrland kan man ju inte tycka illa om vintern heller, skoterturer, grill och massa mys är väll inte fel det heller! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: