Hell of a ride...

Kategori: Vardag

Denna dag har verkligen vare en berg- och dahlbarna! Från de ljusaste till mörkaste stunderna... Dagen började helt ok, jag och carre satt och snacka bort långa sovmorgonen:) sen efter lunch börja helvettet!... Min dataanvändare på skolan är helt miffad! Jag sparar allt i alla möjliga mappar precis som teknikern beskrive men ändå så är allt borta.. Är så less på att skriva om allt! Men ska nog få en ny användare... Bilden var dryg men gick ändå rätt bra, hem med bussen och iväg på träningen :) tisdag och sofies tisdagstävling (en tävling som kan handla om ALLT möjligt, allt från mästarens mästare till minuten) denna dag var det dags för 90grader mot vägg, kändes kört innan jag ens ställde mig med mina lår som är nog tunga som dom är med denna träningsvärk! Men motståndare efter motståndare satt sig ner, men skall den som ger sig,med tjurskalln kunde jag ta hem segern :D resten av träningen flöt på innan lyckan skulle vända... Hem för att se hockeyn 3-1 fbk... Inte ok.. Men i all motvind stog de ut att ljusna. 4-2 och hade lämnar kassen.. Så att fbk kan göra 5-2 2min kvar av matchen och SAIK gör mål och mål igen! 5-4 och lite spänning intog matchen, dock bara 13sek kvar av matchen och fbk vinner... Surt slut på denna dag! :( Men men efter regn kommer solsken! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: