A little bit awesome!

Kategori: Vardag

Var ute och cyklade med mina vänner och inte helt oväntat (efter många om och men) hamnade vi åter igen hemma i någons soffa halvslaggandes framför film =) efter ha cyklat i iskallt väder fick man åter igen upp värmenn i soffan där det fanns gått om kompis värme kan jag lova! =)

Jackass 3D och Mirrors 2 blev underhållningen denna kväll :)

Hade tänkt sätta igång och försöka få fram mitt rum igen som borde finnas någon stans under dessa miljontalssaker :o Bara att börja antar jag.... =)
¨

Tur vi är extremt coola du å ja! :D

Kommentarer

  • Lisa snyggingen Mattsson säger:

    asså tur att du lägger in dom snyggaste bilderna på mej också xD

    Men skit i de ett skratt förlänger livet och vi två är extremt coola kan jag ju bara säga :D

    2011-04-21 | 14:48:48

Kommentera inlägget här: