Here comes the night

Kategori: Vardag

Dagen börjades med matteprov, kändes som det gick bra =)
Sen efter de jobba vi med IQ och EQ och fick tillbaka provet från förra veckan
VG :D :D :D NÖJD! Efter Lunch var vi på E4an, studiebesök.

15.00 sluta vi och efter lite snack gick jag och Lisa (www.fisaarlisa.blogg.se)
in till stan och ICA där jag plocka ihop en enormt god sallad Kyckling, Ris, Skinka
och en massa vattenmelon samt lite vanlig sallad oxå ;)

Satt mig sedan på bussen och så lite efter halv 6 var man hemma, svischa kläder och sen bar det av till
Sporthallen och VBträning som jag tycker gick riktigt bra!! :D

Ingen läxa ikv, ingen som jag orkar börja med iaf har svenska på Onsdag men de kan vänta!
Så ikväll har jag sett Hockey/Idol Pappa a.k.a Zapparkungen!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: